Am creat această secțiune de asistență pentru a te ajuta să obții imediat răspunsul la cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit de-a lungul timpului.
Care este stadiul comenzii mele?
Pentru a putea găsi comanda ta, avem nevoie de numărul acesteia. Numărul comenzii este format din 6 cifre și îl poți găsi atât în e-mail-ul de confirmare a comenzii, cât și în SMS-ul pe care l-ai primit la câteva minute după trimiterea comenzii.
În cazul în care nu mai găsești numărul comenzii, te rugăm să ne scrii câteva detalii despre comanda ta în formularul de mai jos. Unul din colegii departamentului Digital Customer Service va încerca să identifice comanda și va reveni cu vești către tine, prin e-mail.
Te-ar mai putea interesa și:
• Care sunt taxele de transport?
• În cât timp ajunge comanda?
• Cum pot anula o comandă?
• Cum pot modifica produsele dintr-o comandă?
• Livrați și în alte țări?
• Cum pot șterge sau modifica produsele din coșul de cumpărături?
• Vreau să văd din nou lista de întrebări